Avond 1 de Haan

25 augustus 2016 - De Haan, België

Bij aankomst op het strand wilde ik eerst een biertje en een sigaret, even bijkomen van de heftige rit en even aarde op de plek waar ik was. Ik ging zitten bij de eerste strandtent die ik zag en bestelde een desperados en ging op een Fatboy in het zand zitten.
Pff wat heerlijk om de camper geparkeerd te hebben geen zorgen meer te hebben over een slaapplek en even bij te komen.
Voor mij waren 3 vrolijke vrouwen lekker tuit van de sangria gekke foto's van elkaar aan het maken. Prima uitzicht.
Na het biertje kreeg ik honger en vroeg aan de strandtent eigenaar, Jochem of hij een plek wist waar ik lekker kon eten.
Dat wist hij wel en aangezien hij ook alleen ging eten vroeg hij of ik het leuk vond om samen ergens te eten. Prima idee dacht ik, na even wachten had hij de strandtent afgesloten en liepen we samen naar het restaurant. Onderweg kwamen we een vrouw tegen die ook een eigen strandtent heeft in de Haan een vriendin van Jochem samen met haar dochter. Met ze vieren gingen we uiteindelijk een hapje eten. Na een heerlijke pasta en een leuke avond was het tijd om te gaan slapen.
Jochem kon de volgende dag wel wat hulp bij de strandtent gebruiken dus ik kon de volgende dag gelijk aan de slag. Prima vooruitzicht.