Van Le Mont Saint Michel naar Carcans

26 augustus 2016 - Carcans, Frankrijk

Heerlijk wakker worden met zo'n prachtig uitzicht. Ik wilde ook alleen maar lopen en genieten van dit uitzicht.
Na een prachtige ochtend wandeling richting het kasteel en weer terug even op de WiFi met een bakje koffie om iets van mijn verhaal al even op de app te delen.
Het was tijd om verder te gaan en nu wilde ik gelijk door naar Carcans. Ook dit zou nog een aardige rit worden. 10 uur rijden stond er vandaag op de planning maar ik wilde zo graag naar mijn vrienden dat ik hoe dan ook Carcans vandaag zou gaan halen.
Het was weer een prachtige route langs te kust van Frankrijk. Het rijden ging Inmiddels heel soepel de bus was inmiddels mijn beste maat en samen kunnen we Europa aan.
Onderweg bij Nantes 2 lifters opgepikt wat super gezellig was om even iemand te hebben om tegenaan te kletsen. Nja hij praatte meer dan ik maar dat was prima. Hij kwam uit Engeland en was op zijn vijfde jaar naar Frankrijk verhuist. Hij woonde in het noorden van Frankrijk en ging sinds zijn 15de jaar elke vakantie alleen liften door Europa. Hij was al een keer helemaal naar Italië gelift heen en terug in 1 week.
Dit was de eerste keer dat hij met een vriend aan het liften was en zijn vriend had nog nooit eerder gelift.
Gelukkig sprak hij vloeiend Engels en zijn vriend geen woord dus die zat achterin en had mijn gitaar gevonden en zat op mijn bed een liedje te spelen.
Ze wilde naar tot Bordeaux meeliften dus toen de afslag Lacanau in zicht kwam zette ik ze af langs de snelweg om mijn reis verder alleen te vervolgen naar Carcans.
Met zonsondergang kwam ik Carcans binnen rijden en wat een heerlijk gevoel was dat om op de camper te parkeren en wetende dat ik voor de komende 2 weken omringt ben met lieve vrienden en lekker kan genieten van het surfen en zon.